Asociația „Consiliul Tinerilor Instituționalizați” a scos la concurs postul de președinte în urma eliberării funcției.
Pot candida persoanele care se încadrează în următoarele criterii:
- Are vârsta minimă de 18 ani (împliniți) – criteriu obligatoriu;
- Are studii superioare în domenii precum: asistența socială, psihologie, sociologie, drept și/sau administrație publică – criteriu de departajare;
- Are experiența în managerierea unei organizații cu profil de asistență socială – criteriu de departajare;
- Nu are înscrisuri în cazierul fiscal;
Dosarul de candidatură trebuie să cuprindă, în mod obligatoriu, următoarele documente:
- Curriculum vitae,
- Planul de management (care cuprinde scopurile și obiectivele, strategiile utilizate pentru îndeplinirea obiectivelor, riscuri de management și metodele utilizate pentru măsurarea performanței organizaționale),
- Cazierul fiscal,
- Cazier judiciar;
- Certificat de integritate comportamentală;
- Copie act de identitate valabil,
- Copii ale actelor de studii.
Documentele vor fi transmise pe e-mailul oficial al organizației: office@consiliultinerilor.ro.